Reklamacje i zwroty

Szanowny Kliencie,

Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze. Jeśli masz uwagi dotyczące otrzymanego produktu bądź masz zastrzeżenia odnośnie obsługi lub dostawy - poinformuj nas o tym.


Nasza gwarancja

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są wykonywane ręcznie w fabryce we Włoszech przez wykwalifikowanych rzemieślników. Wszelkie różnice w odcieniu lub strukturze na skórze są zjawiskiem naturalnym wynikającym z procesu przygotowywania lub barwienia skóry.

Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z produktu, który u nas zakupiłeś dlatego jeśli potrzebujesz części zamiennych takich jak: suwaki, guziki, zatrzaski, paski czy uchwyty, skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby Ci pomóc.

Nasze torebki starannie pakujemy we własne pudełka, które następnie umieszczane są w kartonie lub worku kurierskim. Jeśli podczas odbioru zauważysz zniszczenie przesyłki, wgniecenia lub inne uszkodzenia, nie przyjmuj paczki i poinformuj nas o tym drogą mailową.


Zwroty i odstąpienie od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, mają Państwo prawo zwrócić zakupiony przedmiot w terminie do 14 dni bez podania przyczyny.

Możliwość ta wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia do Państwa przesyłki przez kuriera.

Zaznaczamy, iż zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Do produktu musi zostać dołączony paragon. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.


Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformuj nas o chęci zwrotu poprzez mail lub formularz kontaktowy.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością, dołączając paragon.
  3. Dołącz do przesyłki druk ze swoimi danymi a także numerem konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.


Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami drogą mailową.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 30 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bok@toscanella.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl